FRONT DESK  •   Συχνές Ερωτήσεις  •  Αναζήτηση  •  Επιλογές  •  Ομάδες Μελών  •  Εγγραφή  •  Προφίλ  •  Αλληλογραφία  •  Σύνδεση
Knowledge Base 
 Eγχειρίδιο «Πώς να χάσεις την δουλειά» 
Description Χαρά Καψανάκη, Business&Career Trainer Mentor
Συγγραφέας Grammateas Ημερομηνία Τετ Ιούν 13, 2012 12:16 pm Type 1
Keywords
Category Ανάπτυξη Δεξιοτήτων
Αναγνώσεις 1201  [Βαθμολογήστε το Αρθρο]

Eγχειρίδιο «Πώς να χάσεις την δουλειά»
Χαρά Καψανάκη, Business&Career Trainer Mentor


Η Μινέκα είναι ένα άτομο που έχει δοκιμαστεί σκληρά στο χώρο της γραμματειακής υποστήριξης, σε «δύσκολα αφεντικά» όπως η ίδια έχει εξομολογηθεί. Της αξίζουν συγχαρητήρια που όντας άνεργη, υποστηρίζει την δια βίου μάθησή της, «περιπλανώμενη σε τυχαία σεμινάρια, αμφιβόλου ποιότητας» κατά δική της δήλωση. Στο μεσοδιάστημα του μέντορινγκ που είχαμε μαζί και της «επιτέλους στοχευμένης εκπαίδευσής της στον τομέα» κατά ομολογία της, πέρασε και το τεστ του αφανούς εργοδότη.


Image

Ο πελάτης-συνεργάτης μου εμφανίστηκε στο γραφείο αργά το απόγευμα και «τυχαία». Μετά τις σχετικές συστάσεις και την συνομιλία που είχαμε, σχετικά με το ενδιαφέρον του να συνεργαστεί με το γραφείο μου στην επέκταση των δραστηριοτήτων του και να αναλάβω την γραμματειακή υποστήριξη του νέου τομέα του γραφείου του, ενημέρωσα ότι η Μινέκα θα μπορούσε ‘πιθανότητα’ να είναι η συνεργάτιδα που από κοινού θα επιλέγαμε. Πολύ σωστά η Μινέκα έδειξε ενδιαφέρον για την δραστηριότητα του πελάτη μου και ρώτησε για το αντικείμενό του. Ο πελάτης μου, έδωσε ορισμένες πληροφορίες, ώστε η συζήτηση να έχει κοινό παρανομαστή. Μέχρι εδώ, όλα πάνε κατ΄ ευχήν. Από δω και πέρα όμως αρχίζουν τα λάθη.

Η Μινέκα κάνει ερωτήσεις σε τόσο βάθος για την εταιρία, που είναι σαν να ακυρώνει την παρουσία μου. Χωρίς να το πάρω προσωπικά, αλλά καθαρά επαγγελματικά, δεν γίνεται ο συνεργάτης του γραφείου μου, να μην ζητάει ενημέρωση από εμένα για τον πελάτη μου, αλλά να μιλάει απευθείας με τον πελάτη τον ίδιο. Δεν είχε ακόμα τέτοια δικαιοδοσία, δεν είχε συμφωνήσει μαζί μου πρωταρχικά ο πελάτης, ούτε εγώ με την Μινέκα. Το χειρότερο όμως είναι, ότι όλο αυτό κάνει άσχημη εντύπωση στον πελάτη, που βρίσκεται στην θέση να πρέπει να παρουσιάσει σε βάθος το εταιρικό του προφίλ, το οποίο ήδη το γραφείο με το οποίο συνεργάζεται το γνωρίζει!

Η καταστροφή της παρουσίασής της, συνεχίζεται. Κατά την διάρκεια της συζήτησης πλέον μαζί μου, γιατί σταματάει να απευθύνεται απευθείας ο πελάτης στην Μινέκα, δηλαδή την μία από όλες τις υποψήφιες που ΑΝ θα συμφωνούσαμε θα του πρότεινα, αναφέρει κάποιες εργασίες που θέλει να γίνουν στο νέο πρόγραμμα που εγκατέστησε στην εταιρία του. Η Μινέκα έχει σταματήσει να είναι καλή ακροάτρια και επεμβαίνει σε όλα, ωσάν να είχαμε πάρει τη δουλειά στο γραφείο μου και μάλιστα με εκείνη εργοδηγό. Αναφέρει, πολύ σωστά, τις ικανότητές της σε αυτόν τον τομέα και συνεχίζει παρουσιάζοντας ένα ολόκληρο συνεργείο που θα μπορούσε να αναλάβει τις περαιτέρω εργασίες που η ίδια δεν είχε τις γνώσεις να διεκπεραιώσει.
Ο πελάτης έδειξε ευγενικά ότι χάρηκε για την γνωριμία, μου είπε ότι θα τα πούμε αναλυτικά στο τηλέφωνο γιατί ήταν αργά και αποχώρησε.

Μιλώντας με τον πελάτη μου την άλλη μέρα στο τηλέφωνο, ήξερα το αποτέλεσμα, αλλά του είπα ότι αν η συγκεκριμένη συνεργάτιδα πληρούσε τις προϋποθέσεις για το έργο που ήθελε, να της έδινε την ευκαιρία. Ο πελάτης μου ήταν καταλυτικός: «Χαρά, κανένα άτομο που δεν σέβεται την δεοντολογία του γραφείου σου, δεν μου κάνει. Εγώ συνεργάζομαι μαζί σου και όποιος έρθει από το γραφείο σου, πρώτα θα συνεννοείται μαζί σου για άλλους εξωτερικούς συνεργάτες και εγώ θα έχω να κάνω μόνο μαζί σου. Νομίζω είμαι σαφής.» Ήταν σαφέστατος.

Τι είχε κάνει η Μινέκα; Μέσα στο γραφείο μου, με τον πελάτη μου, οργάνωσε πώς θα του διευθετήσει τις δουλειές, με ένα συνεργείο που ούτε ήξερα, ούτε είχα ακούσει. Ακύρωσε τις Υπηρεσίες του Γραφείου μου, τους συνεργάτες μου που δεν ήξερε ποιους και πώς τους είχα δεσμεύσει ή πόσα χρόνια συνεργασίας μας συνέδεαν.
Γνωρίζω ότι δεν το έκανε εσκεμμένα. Το έκανε από υπέρμετρο ζήλο να δείξει ότι μπορεί να γίνει ο άνθρωπός του, όπως έχει διδαχτεί. Ξέχασε όμως κάτι. Ότι ο πελάτης μου, είχε τον άνθρωπό του ήδη. Εμένα.

Σε όποιο γραφείο σας δεχτεί η γραμματέας που ήδη είναι, inhouse ή outsource, σεβαστείτε την σχέση που έχει χτίσει και θα σας βοηθήσει με την σειρά της, σαν μέντοράς σας, να σταδιοδρομήσετε στο χώρο με επιτυχία. Μην ανοίγετε «πόλεμο» από αφέλεια. Μην χάσετε την θέση, παραπονούμενη ότι για μια ακόμη φορά δεν αξιολόγησαν σωστά τις ικανότητές σας.
Κάντε σήμερα κιόλας μια λίστα με τις πιθανές «γυμναστικές επιδείξεις» που κάνατε σε διάφορες παρουσιάσεις σας. Απευθυνθείτε σε επαγγελματία «γυμναστή-μέντορα». Οι καιροί είναι δύσκολοι, αλλά μέσα σε αυτούς είναι που αναδεικνύονται οι ικανότητές σας. Κάντε το σωστά.

Image Υ.γ: Η Μινέκα σύντομα θα εργάζεται. Ολοκληρώνει τις λίστες της. Tις σκίζουμε και τις ξαναγράφουμε από την αρχή. Κουραζόμαστε, αλλά μας αρέσουν τα ψηλά τακούνια!

  
 [Βαθμολογήστε το Αρθρο]

 Μετάβαση στη:   

Powered by Knowledge Base, wGEric ©2002 PHPBB.com MOD
This script (Knowledge Base - MX Addon v. 1.03e) is modified by Haplo



Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Board Security
Powered by phpBB2 Plus, Artikelweb and Kostenloses Forum based on phpBB © 2001/6 phpBB Group :: FI Theme :: Mods και Ευχαριστίες