FRONT DESK  •   Συχνές Ερωτήσεις  •  Αναζήτηση  •  Επιλογές  •  Ομάδες Μελών  •  Εγγραφή  •  Προφίλ  •  Αλληλογραφία  •  Σύνδεση
Knowledge Base 
 Τηλεφωνική Επικοινωνία 
Description H μαγική επικοινωνία
Συγγραφέας Grammateas Ημερομηνία Δευ Απρ 01, 2013 11:42 am Type 1
Keywords
Category Ανάπτυξη Δεξιοτήτων
Αναγνώσεις 3000  [Βαθμολογήστε το Αρθρο]

Τηλεφωνική Επικοινωνία
H μαγική επικοινωνία
Παρ΄ όλο που το τηλέφωνο είναι μια συσκευή ευρείας χρήσεως, είναι για την λειτουργία της ανθρώπινης φύσης ένα σχετικά νέο μέσο επικοινωνίας. Η ευρεία αυτή χρήση μας οδηγεί στο λανθασμένο συμπέρασμα ότι δεν χρειαζόμαστε εκπαίδευση. Προφανώς γιατί δεν έχει νομοθετηθεί «άδεια επικοινωνίας» όπως αντίστοιχα υπάρχει άδεια κυκλοφορίας για τα οχήματα.
Η λανθασμένη αυτή εντύπωση οδηγεί σε επικοινωνιακά λάθη που κοστίζουν σε προσωπικές σχέσεις και μια και απευθύνομαι σε επαγγελματίες (ελεύθερους ή μισθωτούς), κοστίζουν και σε χρήμα. Χάνουμε χρήματα, δουλειές, εργοδότες.

Image
Λανθασμένα πιστεύουμε, επίσης, ότι τηλεφωνική επικοινωνία αναζητούν οι εργοδότες που θα μας απασχολήσουν σε τηλεφωνικό κέντρο ή τηλεφωνικές πωλήσεις. Η αλήθεια είναι ότι κάθε θέση της επιχείρησης είναι πλέον συνδεδεμένη με τηλέφωνο, ακριβώς γιατί κάθε θέση «πουλάει» και κάθε θέση εργασίας «πουλάει από το τηλέφωνο». Καμία επιχείρηση δεν κρατάει υπάλληλο που «δεν πουλάει». Πώληση δεν κάνει μόνο ο πωλητής. Πώληση κάνει η Εξυπηρέτηση Πελατών, η Γραμματέας Διεύθυνσης που συνδιαλέγεται με συνεργάτες του διευθυντή της, ο Λογιστής που κάνει συμφωνία λογαριασμών, το Στέλεχος του Μάρκετινγκ που μιλάει στο τηλέφωνο με Πελάτη και όλοι οι υπόλοιποι σε όλα τα υπόλοιπα τμήματα. Και το κάνουν αυτό από το Τηλέφωνο κατά 90%.

Πώς μπορούμε να μετατρέψουμε την συσκευή αυτή της επικοινωνίας σε μια κερδοφόρα συσκευή; Πώς μπορούμε να μιλάμε λιγότερο, παράγοντας περισσότερο και κερδίζοντας;
Image
Ο μόνος τρόπος είναι η εκπαίδευση και η άσκηση. Να εκπαιδευτούμε να έχει αντιστοιχία αυτό που αρθρώνουμε σε αυτό που ο άλλος αντιλαμβάνεται. Να ασκηθούμε στον τόνο και στην χροιά της φωνής μας ανάλογα με την περίπτωση ώστε να υπάρξει αμφίδρομη επικοινωνία και να έρθει το ποθητό αποτέλεσμα: να πείσουμε.

Οι επιχειρήσεις έχουν αντιληφθεί το κέρδος που αποφέρει αυτό το μέσο επικοινωνίας και αναζητούν στελέχη με πείρα και ποιοτική εκπαίδευση.

Η εκπαίδευση μπορεί να συμπεριλαμβάνει μελέτη αρθρογραφίας και εγχειριδίων, συμμετοχή σε σεμινάρια, μέντορα. Ό,τι κι αν επιλέξετε, φροντίστε να έχει Μέτρηση Απόδοσης, ώστε να γνωρίζετε το επίπεδο δεξιοτεχνίας σας στη χρήση τηλεφώνου.

Επενδύουμε σε κόστος σύνδεσης παρόχου σταθερής τηλεφωνίας, κινητής τηλεφωνίας, πλέον και σε τηλεδιασκέψεις ή δορυφορικές συνδέσεις σε συνέδρια για παράδειγμα. Ας μάθουμε λοιπόν να το κάνουμε σωστά.
  
 [Βαθμολογήστε το Αρθρο]

 Μετάβαση στη:   

Powered by Knowledge Base, wGEric ©2002 PHPBB.com MOD
This script (Knowledge Base - MX Addon v. 1.03e) is modified by Haplo



Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Board Security
Powered by phpBB2 Plus, Artikelweb and Kostenloses Forum based on phpBB © 2001/6 phpBB Group :: FI Theme :: Mods και Ευχαριστίες