FRONT DESK  •   Συχνές Ερωτήσεις  •  Αναζήτηση  •  Επιλογές  •  Ομάδες Μελών  •  Εγγραφή  •  Προφίλ  •  Αλληλογραφία  •  Σύνδεση
Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας

Δημοσίευση νέας  Θ.ΕνότηταςΑπάντηση στη Θ.Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ.ΕνότηταςΣτείλτε e-mail σε φίλο/η.Χρήστες που διάβασαν αυτή τη θ. ενότηταΣώστε την Θ. Ενότητα σαν αρχείοPrintable versionΑλληλογραφίαΕπισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας
Συγγραφέας Μήνυμα
Grammateas
Administrator
Administrator



Ένταξη: 03 Νοέ 2006
Δημοσιεύσεις: 538
Τόπος: Αθήνα - Στουτγκάρδη
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Νοέ 06, 2014 6:00 pm  Θέμα δημοσίευσης:  ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ: ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟΣ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΜετάβαση στο τέλος της ΣελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Εισηγήτρια: ΧΑΡΑ ΚΑΨΑΝΑΚΗ*

Πού απευθύνεται
Σε κάθε στέλεχος επιχείρησης που εμπλέκεται με τις εισπράξεις υπολοίπων πελατών και ειδικότερα σε γραμματείς (διοίκησης, λογιστηρίου κ.ά.) και ελεύθερους επαγγελματίες.

Η εκπαιδευτική αυτή ενότητα αποσκοπεί στην κατανόηση του ρόλου των στελεχών της γραμματείας και την εμπλοκή τους στο μηχανισμό εισπράξεων, δεδομένου ότι πάνω από 80% των επιχειρήσεων δεν διαθέτουν εσωτερικό λογιστήριο ή μηχανισμό πιστωτικού ελέγχου.

Η εκπαιδευμένη γραμματεία μπορεί και είναι καθήκον της να φέρει εις πέρας την διαχείριση του πελατολογίου, από την παραγγελία, την τιμολόγηση έως την είσπραξη, και την επαναληπτική παραγγελία προϊόντων ή/και υπηρεσιών.

Είναι το σεμινάριο που συνδυάζει τις Τεχνικές Τηλεφωνικής Ενημέρωσης, Συμφωνίας Υπολοίπων, Είσπραξης και Γραπτής Επικοινωνίας, δίνοντας έμφαση στις πραγματικές δομές που επικρατούν σε μια επιχείρηση με κεντρικό άξονα την Γραμματεία, του πρώτου και του τελευταίου σταθμού επικοινωνίας με τον πελάτη, καθιστώντας την αποτελεσματικό εργαλείο είσπραξης.


ΠΡΩΤΗ ΕΝΟΤΗΤΑ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ

- Ο ρόλος της Είσπραξης στην Επιχείρηση-Οργανισμό
- Προαπαιτούμενες Δεξιότητες
- Προαπαιτούμενες Ενέργειες
- Εμπλεκόμενα Μέρη στη Διαδικασία Είσπραξης
- Τα Μέσα Επικοινωνίας
- Το ατού της Γραμματέως έναντι του Λογιστηρίου και η ενδυνάμωσή του


ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΝΟΤΗΤΑ

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΕΙΣΠΡΑΞΗ
2.1. ΓΡΑΠΤΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

- Επιστολές Γνωστοποίησης Εκτέλεσης Παραγγελίας/Έργου
- Επιστολές Ενημέρωσης Υπολοίπου Λογαριασμών 1ης επαφής | 2ης επαφής | 3ης επαφής | τελικής επαφής
- Επιστολές Διαχείρισης Παραπόνων ως Αιτιολογία Καθυστέρησης Πληρωμής
- Επιστολές Διευθέτησης Πίστωσης, Έκπτωσης, Διατήρησης Καλών Σχέσεων

2.2. ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ (ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΗ-ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ)
- Μηχανισμός Επικοινωνίας και Αποτελεσματικής Αναμετάδοσης Μηνύματος
- Συναισθηματική Ευφυία
- Πελατοκεντρικός Σχεδιασμός Έρευνας, Διερεύνησης, Έναρξης συζήτησης
- Διαμόρφωση Πρότασης Ικανοποίησης Απαίτησης
- Τηλεφωνική Διεκδίκηση
- Η Δέσμευση
- Η Επέμβαση Τρίτου

2.3. ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ ΤΕΣΤ ΠΑΡΟΥΣΑΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ
- Δείκτη Αποδοχής
- Διαχείρισης Συναισθημάτων
- Τηλεφωνικής Δεξιότητας



ΤΡΙΤΗ ΕΝΟΤΗΤΑ
ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗΣ ΜΕ ΠΕΛΑΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΘΥΣΤΕΡΟΥΝ ΠΛΗΡΩΜΕΣ

- Βudget Analysis & Cost Cutting
- Κατηγοριοποίηση
- Προγραμματισμός και Πειθαρχία
- Προσδιορισμός Δυνατοτήτων Πελάτη & Αξιοποίηση
- Σενάρια Διακανονισμών


ΤΕΤΑΡΤΗ ΕΝΟΤΗΤΑ
ΑΣΚΗΣΙΟΛΟΓΙΑ – ΣΕΝΑΡΙΑ

- Ο πελάτης που κρύβεται
- Ο πελάτης που αμελεί / αναβάλει
- Ο πελάτης που παραπονιέται / θυμώνει / απειλεί
- Ο πελάτης που θέλει τον προϊστάμενο/διευθυντή

Basic Course: 7 ώρες
Standard Course: 12 ώρες
Professional Course: 16 ώρες



Εκδηλώστε το ενδιαφέρον σας στη φόρμα επικοινωνίας, σημειώνοντας απαραίτητα τον τίτλο. Ρωτήστε για τα ιδιαίτερα μαθήματά μας!

ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 211.10.99.418 από 10.00-21.00 καθημερινές και Σάββατα 10.00-15.00

_________________
Your Business & Career Trainer and Mentor and/or
Your Outsource Executive Assistant

 Φύλο:Θηλυκό  Εκτός σύνδεσηςΠροσωπικό Άλμπουμ του/της GrammateasΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΕπίσκεψη στην ιστοσελίδα του ΣυγγραφέαMSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:      
Δημοσίευση νέας  Θ.ΕνότηταςΑπάντηση στη Θ.Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ.ΕνότηταςΣτείλτε e-mail σε φίλο/η.Χρήστες που διάβασαν αυτή τη θ. ενότηταΣώστε την Θ. Ενότητα σαν αρχείοPrintable versionΑλληλογραφίαΕπισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας

Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ. Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να ψηφίσετε στις ψηφοφορίες αυτής της Δ. Συζήτησης
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum


Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Board Security
Powered by phpBB2 Plus, Artikelweb and Kostenloses Forum based on phpBB © 2001/6 phpBB Group :: FI Theme :: Mods και Ευχαριστίες